domingo, 16 de marzo de 2008

Pido talvez

Sin proponérselo, conduciendo más o menos al azar, se puede acabar en lugares bastante interesantes...



Pido_Talvez1


Pido_Talvez2






Un agradable descubrimiento, fruto de un bonito encuentro


MARFUL - PIDO TALVEZ
Música: Ugia Pedreira, Marcos Teira.
Letra: Ricardo Carvalho Calero.


Pido talvez o que nom podes dar-me
o que talvez ninguém pode dar-me isso pido.
Mas se tenho necessidade desse alimento
pouco consolo é para a minha fame que tal
grao nom se dê nas estepas desta terra.
Pede-lhe a quem me pujo neste mundo o pam
que deveu pôr-me baixo o braço quando nascim
umha liçom de geografia económica nom é
farinha para o coraçom.
ug:
Consola-me. Consola-me durmir a quatro pés!
Ai! Eu bem sei muito bem com um dedo controlar-me só.

No hay comentarios: